EULIEN ETXEA



Goikotxea etxea utzi eta aldamenera joango gara. Aldamenean etxe bat dago, etxe zahar bat.
Seguraski inguru hauetan dagoen etxe zaharrena. Nik txiki txikitatik beti entzun dut, etxe hau Eulien etxea dela.
Nahikoa da piskat begiratzea, konturatzeko etxe honek zortzirehun urte baino gehiago dituela.
Zaharra da benetan.
Barruan ez da inor bizi, eta dena euliz beteta dago. Milaka eta milaka daude, eta ene ustez miloika ere. Zenbat dauden inork ez daki ,ezin delako barrura sartu. Ezineskoa da pauso bat ematea.
Batzutan, oso gutxitan, agian hamar urtetik behin, Itziar sartzen da, ea jasotzen dituen poesiak
edo bertso batzuk. Horko lan batzuk, agian, seirehun edo zortzirehun urte dituzte, nork daki zenbat !
Batzutan, neroni ematen dit sartzeko gogoa. Nik oso harreman ona daukat Euliekin, beno Endaiako Euliekin. Ez dakit Enparantzako Euliak famili berdinekoak ote diren.
Ni garai batean iritsi nintzen Eulien hizkuntza ulertzea eta hitz batzuk esatea ere bai. Ez da hain zaila , denak keinuak dira.
Ba dakizu nola esaten den -egun on-, Eulien hizkuntzan ? Sudurra igurtzen ; sudurra igurtsi behar da eta nahikoa da.
Ez da batere zaila; gertatzen dena da, pazientzi asko behar dela.
Enparantzako komiteak erabakiko du zer egin behar den Eulien etxearekin.

Beno lagun, gutxi gorabehera adierazi dizut, zer den Txurreroen Enparantza.

-------------------------------------------------------------------------------------------------
BIGARREN ATALAREN AMAIERA
-------------------------------------------------------------------------------------------------
hurrengo kapitulua : SUKARRA