ZAZPI EGUNETAN


Hori dena egin ondoren, ohartu nintzen mugitu egin behar nuela. Baita ere ohartu nintzen Enparantzan bizia esnatu zela; zarata batzuk entzuten nituen, seguraski Lau Haizetako langileak lanerako bidean izango ziren.
Eta horrela behar du izan. Bizitzeko ausardia duena, ez dute goizeko zazpirak ohean harrapatuko. Bizitzeko jaio gara, zutik bizitzeko, indartsu eta kementsu, gure helburu denak lortzeko prest.
Nik oso errez hitzegiten dut eta gero, kaka egiten dut galtzetan.
Kalera irten orduko, konturatu nintzen Altzan oso eguraldi txarra egiten zuela. Nahiz eta harresia oso garaia izan, bere gainetik nabarmen ikusten da, ze giro egiten duen kanpoan.
Amorru handia hartu nuen. Enparantzan eguzkia ia, ia ,ikutu eta...
Horrelakotan ematen dit gogoa Enparantzara bizitzera etortzeko. Endaian ez naiz gaizki bizi, ondo bizi naiz eta bertakoa ez izan arren, ba ez naiz kanpotarra sentitzen.
Gainera gure alabak endaiarrak dira; konturatzen zara lagun ze tutti frutti daukadan buruan ?
Ez larritu, ez da batere larria eta.
Momentu hartan ezin nuen Enparantzatik irten eta itxarotea erabaki nuen. Begira nintzen Enparantzako eguzkia eta Altzako euria.
Zer ezberdintasuna !
Eta ze zigor Altzatarrentzat ! Inongo errurik eduki gabe, hori jasan behar.
Horrelako gauzak ikusten ditudanean, Jaungoikoaz pentsatzen dut.
Beti esaten digute, mundua zazpi egunetan egin zuela, baina zergatik zeukan hainbeste presa ??
Bera zen nagusia. Ez zeukan inor bere gainetik. Mantsoago aritu izan balitz, ziur nago dena askoz hobeto aterako zitzaiokela.
Eta gainera ez zuen zazpi egunetan egin, sei egunetan egin zuen eta zazpigarrenean, atsedena hartu zuen. Eta hori ere, ez da egia osoa, zeren Igandean, biagora joan baino lehen, komunera joan zen eta nahi gabe, politiko profesionala egin zuen, kaka mokordo itsusi bat.
Eta han ere, presaka ibili zen !! Bazuen denbora, komuneko katetik tiratzeko eta hori ere ez zuen egin. Dena presaka egin behar zuen eta orain izorra adi !!
Orain guk ordaindu behar ditugu, nerbioso horren erruak.
Beno, ez ditut kritika bakarrik egingo. Onartu behar dut eta onartzen dut, gauza liluragarriak ere egin dituela.
Adibide ederrena, Euskal Herria da. Chapeau !!
Egin ditu bai, beste gauza pila. Batzutan, gutxitan, egoten naiz izarrei begira.
Harrituta, txundituta bukatzen dut beti. Ze igeltsarie pusketa izan behar den, hori dena bakar bakarrik egiteko !
Urrutira joan gabe, hemen bertan, Enparantzan, ba daude azpimarratzeko gauza asko.
Harresiari begiratu besterik ez dago. Zer harri ederrekin egina dagoen. Egiptotik ekarriak dira harri denak. Gazteenak hamar mila urte baditu eta nola irauten duten oraindik !
Harresiaren ondo-ondoan beste harri batzuk ikusteko aukera dugu. Eulien etxea harriz egina dago eta zer ezberdintasuna ikusten den !
Eulien etxean harriak, ia usteldurik daude. Nabari da beraien eginkizuna bete dutela, gainera lehio ondoan...
Baina, zer gertatu da Eulien etxean ?
-------------------------------------------------------------------------------------------------
hurrengo kapitulua : EGOERA HONEK EZ DU BATERE ITXURA ONIK