ANTXONIREN ARGAZKIA


Badakizu zer egin behar dudan lagun ? Enparantzatik nahi dut buelta bat eman, amorratzen nago berriro ikusteko.
Eliza inguruan ez da aldaketarik izan, dena beti bezela dago. Beno, agian orain bizitasun gutxiagorekin. Udaletxeak badu…
Baina, zer demontre ari naiz denbora galtzen! Nik, zuhaitzak ikusi nahi ditut eta banoa ziztu bizian.
Hemen daude nere aurrean, munduko sagar ederrenak, Mirasungo amabirjin sagarrak. Eta ondoan, munduko gerezi gozoenak, Siuseko anpolariak. Piskat beherago, bere betiko lekuan, Ibarburuko piku txuria. Historia osoan egon diren piku txuri dotoreenak!
Horrela, hemendik ikusita, ez du ematen kaltetoso uta daudenik. Beldurra piskat daukat hurbiltzeko, badakidalako konturatu egingo naizela.
Zertaz konturatuko naizen ? Ba poliki poliki hondatzen ari direla. Holandak, esnea ez bidaltzea erabaki duenetikan, usteltzen hasi dira Enparantzako fruitu ospetsuak.
Eta zer da Txurreroen Enparantza fruiturik gabe ?
Oso gutxi.
Mundu osotik etorri da jendea Enparantzara sendatzera. Inork ez zuen asmatuko zenbat eta zenbat gizon eta emakume aurkitu duten hemen Osasuna.
Eta zer da Txurreroen Enparantza Ibarburuko Piku txuririk gabe?
Ezer ez.
Gure Enparantza ezaguna baldin bada Mundu osoan, hemengo piku txuriek, Hilezkortasuna ematen dutelako da.
Piku txuririk gabe, ez dago Hilezkortasunik, Hilezkortasunik gabe ez dago dirurik, eta dirurik gabe, zer dago ?
Enparantzako sistema ekonomikoa ezaguna da : Sozialismo Aberatsa.
Sozialismo Aberatsean dirurik gabe ez dago bizitzerik.
Hala ere bizitzen jarraitzea erabaki dugu, nik behintzat. Horregatik poliki poliki hurbiltzen ari naiz piku ondora. Starluxek ez nau begirik kentzen. Pikura iristeko hiru metro falta zaizkit, oso gutxi, hemendik aurrera erne ibili behar dut.
Beste pauso bat eman dudanean, bera ere mugitu egin da, nik ordea, berak inoiz pentsatu ez duena egin dut : Siuseko Antxoniren argazkia atera.
Astoak egundoko ustegabea hartu du. Argazkiak egin dion bihotzondokoa ikustekoa da.
Erabat aldatu du bere portaera. Lasaitu eta animatu egin da. Oso jarrera goxoan neregana hurbildu da. Zer egin behar dut nik ?
Argazkia ipini dut nere bularraren aurrean, agian…,ba bai, hori nahi zuen!
Musu bat eman dio Antxoniri !!
Mundu osoan abere hiltzaileena konsideratuta dagoena, sentimenduak baditu.
Noski baietz ¡ Egosgorra eta tematia da, baina badu bihotza. Asko maite zuen eta asko maite du oraindik bere jabea eta bere lagun handia.
Ez du ahaztu Antxoni, ezin du ahaztu. Pertsona batzuk ahaztezinak dira.
Burua piskat jetsita, kentzen ari da lepoan daraman elastiko gorria. Garbi ageri da Juanek segarekin egin zion ebakia. Neronek ere, galtzak jaitsi egin ditut.
Aspaldiko partez, berriro ikusi ditu nere eskubiko iztarrean utzi zizkidan orbainak.
Zenbat urte pasa diren!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
hurrengo kapitulua : EZ NAIZ HILEZKORRA