EZ NAIZ HILEZKORRA


Starlux elastikoa jaso ondoren, bere txabolan sartu da. Zer esan nahi du horrek ?
Zer ulertzen duzu lagun? Nik ulertzen dudana ? Gonbitatuta nagoela piku txuri bat jatea?
Ba, bai eta gonbidapena hartuko diot. Horrelako aukerak ez dira askotan izaten eta nik ez dut oraingoa, alferrik galduko.
Haurra nintzenean ez nuen hainbeste arazo Ibarburun pikuak jateko, gaur ordea urduri nago, oso urduri. Ez dut inoiz pentsatu Hilezkortasunarekin eta orain ez dakit nola erreakzionatu.
Onena da lasaitzea eta presarik gabe, jango dudan pikua aukeratzea.
Ez da denbora asko begira egon behar, pikuen umotasuna ikusteko. Txarra benetan, pena emateko modukoa. Baina hala da.
Eder zalea naiz eta handiena hartuko dut. Zirti zart !!
Minutu bat pasa da eta nere gorputzean ez dut ezer berririk igartzen.
Bost minutu pasa dira eta beste hamar ere. Tabernaren komonean ikusten ditut nere aurpegian ditudan berrogeita hamasei urteak. Ez ditut hogeita hamairu urte. Ez dut Hilezkortasuna lortu.
Pikua erdi ustela zegoen, hala ere ez dakit zer pentsatu…
Pikuari bota behar diot erru guztia edo hasi behar dut pentsatzen, ni ere usteltzen hasita naizela. Zer pentsatu behar dut ?
Piku horrek sekulako egarria eman dit eta orain nahiago dut Txanpain kopa bat edatea burua txikitzea baino.
Txanpainaren iturria legor dago!! Hau ondamendia!
Nere gauzetan pentsatzen, ahaztu egin naiz Enparantzaren arazotaz. La Hayako Epaitegiak atxilotu egin nahi ditu Alkatea eta astoa. Nahi bai, baina ezin.
Horren ondorioz Europak hartu ditu bere neurriak, neurri zorrotzak zalantzarik gabe.
Esnea, Txanpaina, Angulak eta beste artikulu garrantzitsuak, blokeatu egin ditu.
Enparantza ito egin nahi dute. Barrutik egin ezean, oraingoan kanpotik saiatuko dira.
Ez dute lortuko. Ez digute bizitzeko gogoa kenduko, ezta pentsatu ere ¡
Oraintxe bertan hartu behar dut Martini eder bat, bai horixe. Italianoak jarraitzen dute gure lagunak izaten.
Zein ederra den Martini freskoa! Neguan mundiala da eta Udaran, Udaran pasada bat.!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
hurrengo kapitulua : ENPARANTZA SUNTSITU EGINGO DUTE