AITA SANTUA PIKU ZALEA DA

Patxik segundo batean kendu ditu emakume itxurak eta iritsi dira. Aita Santua zutituta
aurkitu dute, oso lasai dago, igartzen da zezen handiak toreatzen ohituta dagoela.
Patxik eseritzeko esan dio, baina hori baino lehenago, eskua eman nahi dio bere solaskideari. Joxe Mariri nahiko lasai ikusten zaio

--Kaixo Labaka Jauna, ba nuen gogoa zurekin egoteko. Azkeneko mende hauetan jaio zaren pertsona garrantzitsuena zara eta ni zure jarraitzaile sutsua naiz, oso gertutik jarraitzen dut Txurreroen Enparantza eta nola ez, Sozialismo Aberatsa.

Joxe Marik oraindik ez du erreakzionatu, alde batetik normala da, egunero ez da Aita Santuarekin hitzegiten. Patxik keinu bat egin dio, ez da denbora luzean isilik egongo Bordako mutila.

-- Zu Sozialista zara orduan?
-- Galderak min ematen du, Eliza Sozialista da, Jaungoikoa Sozialista delako, berak ahal zuen mundua berarentzak bakarrik egin, baina ez, ez zuen hori egin, denentzat egin zuen, gu denok disfrutatzeko.

-- Barkatu moztea
– Patxi sartu da tartean – berorrek zer hartu nahi du, Txanpaina agian?
-- Ezta pentsatu ere, Txanpaina bekatuari lotuta dago, pozoina da, beste zerbait garbiagoa edango dut.
-- Sagardoa ba dut, nahi du probatu, sagarrarekin egina dago.
-- Bai, hori bai, sagarra fruitu ona da, garbia, noblea. Ni oso fruitu zalea naiz.
-- Hi Joxe Mari, zer edan behar duk?
-- Nik Txanpaina edango diat, zer nahi duk edatea orain!
-- Labaka Jauna barkatu, baina ez zenuke hainbeste Txanpain edan behar. Zu momentu honetan zara munduan dagoen lider handiena, erreferentzia zuzena zara milaka eta milaka milioi pertsonentzat, Sozialismo Aberatsa zu zara. Zaindu egin behar duzu zure kondukta, zure ohiturak, zure itxura.

-- Enparantzaren edaria Txanpaina da, bai Komitearena eta bai langileena, guk ez diogu inoiri kalte egiten. Ez dut ikusten zergatik utzi behar dugun Txanpaina.
-- Ez naiz ausartzen…
-- Hemen lagun artean gaude –
Patxik egiten ditu bitartekari lanak – berorrek ahal du esan pentsatzen duen guztia.
-- Horrela bada, oso ondo eta mila esker. Nahi nuen esan, hemen pasa diren gauza itsusi batzuk, seguraski alkohola gehiegi edateagatik gertatu direla.


Joxe Marik harritu aurpegia ipini du, ez balu ulertu bezela.

-- Ze gauza itsusiak gertatu dira hemen?
-- Badakizu Labaka Jauna, astoak zenbat kristau hil dituen…,bizia Jaungoikoak ematen du eta baita kendu ere.
-- Jaungoikoak eman dio bizia Starluxei eta kentzen dion arte, bizirik jarraitzen du. Agian Jaungoikoak eman zion agindu hori.
-- Ez naiz Erromatik hona etorri zurekin haserretzera. Zu Sozialismo Aberatsen liderra zara, hori ez du inork zalantzan jartzen, nik ahal dut izan zure laguntzailea, laguntzaile ona, horregatik komeni zaigu ondo konpontzea. Zer iruditzen zaizu?
-- Nere belarriei gustatu zaie zure proposamena.
-- Beraz...
-- Ia ziur nago, nere burmuinari gustatuko zaiola.


Patxi azkar mugitu da, ez du nahi bilera gaiztotzea. Joxe Mariri Txanpaina atera dio, Aita Santuari sagardoa eta beretzat ere.
Aita Santuak Patxiri begira gelditu da, zerbait esateko gogoa daukala dirudi.

-- Patxi, jateko zerbait..., jan gabe edatea ez zait gustatzen.
-- Barkatu, ez naiz konturatu, zer nahi du jan berorrek, agian zerbait beroa edo fruitu batzuk, gereziak, piku txuriak.
-- Hori, piku txuriak, aspaldi jan gabe nago.
Joxe Marik berehala Patxiri sekulako begirada luzatu dio. Apaiza ez da gehiegi estutu, seguraski hori espero zuen.
-- Hik ez dituk piku batzuk jan nahi?
-- Piku txuria Enparantzan ez duk jaten fruitu bezela, hik badakik oso ondo, Hilezkortasuna ematen duela.

-------------------------------------------------------------------------------------------------
hurrengo kapitulua : HITZAK, PAPERA BAINO GEHIAGO BALIO DU